Sites met één aanbieding per dag zoals Groupon, iBood, Woot en de vele varianten hierop schieten op het moment als paddenstoelen uit de grond. Crowd Seats onderscheidt zich echter van de rest door zich te focussen op één product. Mensen die zich inschrijven voor Crowd Seats krijgen alleen aanbiedingen voor sport tickets. Het vorige maand gelanceerde Crowd Seats biedt sportliefhebbers kortingen tot 90%.
Justin Cener, CEO en oprichter van Crowd Seats, ziet de toekomst zonnig in. Waar adverteerders bij sites als Groupon vaak flink verlies maken op het geven van dikke kortingen ligt dat anders bij sporttickets. Aan mensen die een sport ticket kopen wordt namelijk nog extra verdiend wanneer zij naar het stadion komen. Denk aan parkeergeld, consumpties en fa artikelen. Zo kan de investering dus makkelijker terug verdiend worden wat een actie bij Crowd Seats aantrekkelijker moet maken.
Crowd Seats is nu beschikbaar in Los Angeles, San Francisco, New York, Chicago en Boston. Het is de bedoeling dat de dienst uiteindelijk in alle groten steden in Amerika beschikbaar komt.