Waaruit bestaat de sportsponsoringstrategie van Rabobank? Hoe scoren Ajax en PSV op het vlak van merchandising? En wat is de rol van sport in de positionering van Red Bull en Coca-Cola? Niet alleen sportsponsoring, maar ook de communicatie eromheen is een vakgebied op zich geworden. Het boek 'Sportmarketingcommunicatie' biedt een volledig inzicht in dit snel groeiend domein. De theorie wordt daarbij voortdurend getoetst aan de Nederlandse en Belgische sportpraktijk, en wel in de vorm van een grote hoeveelheid unieke sportcases.
U bent van harte welkom op de boekpresentatie van Sportmarketingcommunicatie op donderdag 15 december 2011 bij de Nationale Bank Antwerpen.
Graag ontvangen we uw aanmelding voor 13 december aanstaande via het onderstaande e-mailadres:
Over de auteur
Dr. Wim Lagae is hoofddocent sportmarketing en -communicatie aan Lessius Antwerpen en K.U.Leuven. Met de werkzaamheden richt hij zich tot studenten én professionals sportmarketingcommunicatie in de Lage Landen.
Programma
11:45 - Ontvangst in de ridderzaal
12:15 - Presentaties
- Dr. Wil Lagae: Hoofddocent sportmarketing en communicatie aan Lessius Antwerpen en K.U. Leuven presenteert het boek 'Sportcommunicatie'.
- Bob van Oosterhout directeur/ oprichter van Triple Double (Nederlands sportmarketingbureau) met zijn visie op ''Sportcommunicatie in de branding'.
13:00 - Receptie in de ontvangstzaal
14:00 - Einde