De sporttas van @EdithBosch

Met Tag your Sportsbag was het de bedoeling om een kijkje te nemen in de sporttas van de sportende nederlander. Inclusief een leuk verhaaltje over de inhoud van de sporttas. In een paar weken werden er meerdere sporttassen ingestuurd naar de facebook pagina. Ongeveer 25 sporttassen van sportend Nederland kwam online te staan.? Ook enkele bekende sporters deelde hun tas met In2Sports: Edith Bosch, Birgit Ente, Marhinde Verkerk, Jasper de Jong en Linda Bolder.?Er was zelfs een speciale shoot geregeld met Olympische gouden medaille winnaar Ole Bisschof. Met een paar leuke foto’s als resultaat. Nadat alle sporttassen online stonden maakte Tag your Sports Bag plaats voor Show Your Sixpack. 

De actie roept jongeren op om hun sixpack te showen. ‘It's all about the muscles’, maar nog belangrijker: hoe en op welke wijze is men bezig met zijn lichaam. Hoeveel uur wordt er per week getraind om de gewenste shape te krijgen? Waarom is het nou eigenlijk zo belangrijk? Show your sixpack loopt nog tot het eind van de maand en heeft als beloning een sportcheque van €75. De winnaar wordt op de volgende manier bepaald: Plaats je foto op de In2Sports facebook pagina, verdien de meeste ‘likes’ voor je foto en win.

In een korte tijd zijn er 100+ likes bereikt op facebook en zijn de 100 followers inmiddels ook al flink overschreden. Tag your sportsbag en Show your Sixpack zijn het begin van enkele campagnes die zullen volgen om de consument te laten bepalen wat leuk is. Toon jouw sixpack op http://facebook.com/in2sports en volg @in2sports_INT op Twitter voor het laatste nieuws.

In2Sports heeft als doel nieuwe inzichten te verkrijgen binnen de sportmarkt & sportconsument, onderzoek nieuwe stijl. Geen traditionele onderzoeksmethodes maar juist in contact komen met de doelgroep, dmv de kracht en inzet van sociale netwerken en opgebouwde databases (ouders, leerkrachten, kinderen). In2Sports wil de sportconsument mee laten spreken en denken. Hier worden diverse acties voor ingezet.