"Sponsoring van de racesport geeft je merk een unieke uitstraling" zo zei Tom Coronel eerder al in het Sportnext Magazine. Als afsluiter van het eerste SPORTNEXT Event het unieke verhaal van Team Bilderberg Porsche Eindhoven (@GT3puntNL). Over hoe groter niet altijd beter is en hoe sterke merken elkaar nog sterker kunnen maken. Een mooi gezelschap van algemeen directeur Bilderberg – Dries van der Vossen –, Teambaas Bilderberg Porsche Team – Paul van Splunteren – en coureur Jan Lammers spreken over de weg van de Formule 1 in 2005 naar de Dutch GT4.
"Onze doelstellingen op het gebied van exposure, relatiemarketing en een programma voor eigen medewerkers zijn in 2009 op uitstekende wijze gerealiseerd. De drie-eenheid met Porsche, teamcaptain Paul van Splunteren en Bilderberg blijkt prima te werken,’’ aldus Dries van der Vossen, algemeen directeur van Bilderberg
Het belooft een inspirerende middag te worden die u, als sportprofessional, niet mag missen. Kijk voor meer informatie op http://sportnextevent.nl en schrijf u nu in!