Op deze pagina staat een overzicht van de events die interessant zijn voor iedereen die actief is in de wereld van sportmarketing en sponsoring.
De uitreiking van de SponsorRingen vormt een erkenning voor geslaagde sponsoring in de categorieën Branded Content & Media Partnerships en Maatschappij, Cultuur, Entertainment of Sport. Ten opzichte van de voorgaande jaren kun je nu ook iemand nomineren voor Talent van het Jaar. Daarnaast kun je een sponsorcase inzenden voor een categorie waarbij het gaat om ‘het beste gebruik van’. Het gaat hierbij om het beste gebruik van Content, Creativiteit, Data & Insights in een sponsorship of ROI/Business case van een sponsorship.
Heb jij in 2023 een mooie sponsorcase gerealiseerd? Of werkt er binnen jouw organisatie een absoluut talent op het gebied van sponsoring? Bekijk dan de omschrijvingen van de diverse categorieën en doe via het inschrijfformulier een gooi naar zo’n prachtige ring. Je mag een sponsorcase uit het hele kalenderjaar 2023 inzenden (voorheen liep die periode van november tot november) en kunt het formulier nog invullen tot en met 4 februari 2024. In het uitgebreide juryreglement staat informatie over de hele procedure en juryvoorzitter Saskia Vernooij heeft nog een video met tips opgenomen.
Steeds meer bedrijven verbinden zich aan het leveren van een bijdrage aan een betere wereld. Het bedrijfsleven heeft het geld, de marketing en het besef dat het anders moet. Ook binnen de sponsoring merk je dat duurzaamheid een belangrijk thema is bij het aangaan van nieuwe partnerships en verlengen van bestaande partnerships. Het Sponsorreport Jaarcongres, dat op 25 maart zal plaatsvinden in Rotterdam Ahoy, staat dan ook in het teken van 'Sustainable Partnerships'.
Maar wat houdt een sustainable sponsorship dan eigenlijk in? Hoe kom je tot initiatieven en partijen die aansluiten bij jouw gedachtengoed en ambities, zowel zakelijk als maatschappelijk gezien? Hoe gaat de klimaat- en energiecrisis de economie en het sponsorlandschap bepalen? Welke bedrijven worden de gamechangers van onze toekomst?
De sprekers van het Sponsorreport Jaarcongres geven jou en vele andere sponsorprofessionals op maandag 25 maart antwoord op deze vragen. Onder anderen Sander Kruis, commercieel directeur Team Visma | Lease a bike komt vertellen over de zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor.
Het Sponsorreport Jaarcongres is bedoeld voor iedereen in Nederland en Vlaanderen die werkzaam of geïnteresseerd is in sport- en/of cultuursponsoring, zoals sponsor- & cultuurmanagers bij commerciële organisaties, sportbonden, sportverenigingen en/ of culturele instellingen en maatschappelijke organisaties en ngo's.
Kosten voor deelname aan het jaarcongres bedragen voor abonnees op Sponsorreport met vroegboekkorting tot 12 februari € 445,-. Geen abonnee? Dan kost deelname € 545,-. Vanaf 13 februari kosten tickets € 495,- (abonnees) en € 595,- (niet-abonnees). Dit is inclusief een abonnement van een half jaar op Sponsorreport.
Schrijf nu in!