Op dinsdag 11 juni organiseert Sponsorreport tijdens het WK Handboogschieten in Den Bosch een kennissessie over de kracht van kleine sporten.
Iedereen kent natuurlijk de Champions League, Formule 1 en Olympische Spelen als de grote sportieve platformen waar merken massamediaal kunnen communiceren. Maar ook onder de ‘kleinere’ sporten en evenementen zitten pareltjes die uitstekend te gebruiken zijn in de marketingcommunicatie van bedrijven.
Tijdens het WK Handboogschieten (met 1.000 atleten uit meer dan 100 landen) in Den Bosch laat Sponsorreport op dinsdag 11 juni een aantal van die pareltjes aan het woord over de sponsoring en marketing van 'kleine' sporten en de daarbij horende events. Events die interessant zijn voor zowel de sport, de betrokken steden als de partners.
De Live Sessie laat vertegenwoordigers van de internationale handboogbond, het organiserende bureau Team TOC, Sander Haas, PR en Sponsormanager van Asito (hoofdsponsor Nederlandse mannen curlingteam) en Willem la Riviere, directeur van de Biljartbond aan het woord. Zij vertellen wat de kracht van klein kan zijn.
Daarnaast kun je je talent in het handboogschieten testen tijdens een clinic. Natuurlijk kun je ook de professionals aan het werk te zien tijdens de kwalificaties van het WK Handboogschieten diezelfde avond.