Wil je alles weten over technologie en data in de sport? Kom dan op 2 april naar ons seminar in het Philips Stadion in Eindhoven waar we de huidige stand van zaken rondom dit onderwerp schetsen en boeiende cases rondom de digitale opmars bespreken.
De digitale opmars is niet meer te stoppen. We leven in een informatiesamenleving waarin data enorme kansen bieden. Met het verzamelen van data kan je als organisatie een profielschets maken van elk individu en inspelen op zijn of haar behoeftes. Bonden en verenigingen zien de kracht van data voor de communicatie naar en het werven van nieuwe leden. En wat te denken van gebruik van technologie en de impact van data en apps bij (sport)evenementen?
Maar wat kunnen we nu precies met alle verzamelde data? Het is dé vraag die bij velen in de sportwereld op de lippen brandt. Tijdens het SPORTNEXT Event technologie en data in sportmarketing op 2 april in het Philips Stadion in Eindhoven zoeken we naar antwoorden op die vraag en leggen experts op dit gebied uit hoe jij het beste te werk kunt gaan.
Welke kansen bieden data jou en jouw organisatie om je marketing nog effectiever te maken? En, hoe integreer je nieuwe technologieën in je marketing campagne? Juist deze vraagstukken, die spelen bij veel organisaties, komen aan bod tijdens het event.
Tijdens het event krijgen we aan de hand van best practices inzicht in het gebruik van technologie en data bij PSV. Wat is het belang van marketing bij PSV en hoe hebben ze de data verzameld en ingezet?
Aan thematafels, waaruit je zelf een keuze maakt, bespreken andere professionals vervolgens op deelterreinen de meer praktische vragen, uitvoering en consequenties. Denk aan thema’s als inzet van data voor toekomst van sport(bonden), data als verdienmodel voor sportorganisaties & de grens tussen klantgerichtheid en privacy en apps bij bedrijfssporten.