In juni 2022 introduceerden SPORTNEXT en Triple Double ‘32. Minutes SPORTNEXT’, een podcast over de ontwikkelingen in de sportmarketingwereld. Iedere maand bespreekt podcasthost Jeroen Baardemans in 32 minuten de actualiteit op het gebied van sport, marketing, sponsoring en media, samen met Triple Double-Strategy Director Ruud van der Knaap en een toonaangevende professional uit de branche. Onlangs verscheen aflevering twee.
In de eerste aflevering stond de wereld van sportsbetting centraal. Na het legaliseren van de markt gebeurde er namelijk veel. Samen met Eric Konings, consultant in remote gaming, sports, marketing en CSR, blikten Baardemans en Van der Knaap terug én vooruit op deze snel veranderende gokwereld. Hoe ziet het speelveld eruit? Wat kunnen we de komende maanden verwachten? Wat zijn voor merken en sportorganisaties de (on)mogelijkheden?
Inmiddels lanceerden SPORTNEXT en Triple Double ook aflevering twee van de nieuwe podcastreeks. Baardemans en Van der Knaap gaan samen met Gijs de Jong, Secretaris-generaal van de KNVB, in op fanbeleving en de keuzes van sponsors en partners. In november begint namelijk het WK voetbal in Qatar en allemaal hopen we Virgil van Dijk op 18 december de beker omhoog te zien houden, maar zijn de supporters en de sponsors wel klaar voor een heus oranjefeest?
Je beluistert het via Spotify, Google Podcast, Springcast en Stitcher.