SportVibes en WSM gaan samenwerking aan

SportVibes, het sportmarketingbureau uit Delft, breidt uit met een Media & Sports Development tak. Dimitri Bonthuis, die met zijn bureau WSM (Worldwide Sports Management) verhuist naar Delft, gaat als directeur Media & Sports Development aan de slag. De samenwerking is een vervolg van gezamenlijke projecten waar beide partijen bij betrokken zijn.

Frans Vleggeert van SportVibes: "We werkten al samen bij onder meer de F1 Heineken Dutch Grand Prix en La Vuelta Holanda en die samenwerking smaakte naar meer. Met SportVibes willen wij ons in aanvulling op de bestaande activiteiten nog meer gaan richten op media en PR. Daarnaast brengt Dimitri een schat aan ervaring mee, waarmee we toekomstige sport events en merkproposities verder kunnen ontwikkelen."

Goede band

Dimitri Bonthuis: "Wij waren met WSM van 2012 tot en met 2017 al huisgenoot van SportVibes in Delft en de band is altijd goed gebleven. De samenwerking voelt daarmee als thuiskomen. Het is mooi dat we nog intensiever gaan samenwerken. Media en PR rondom sport en sportevenementen is een tak waar we al een tijd actief in zijn en die nog veel uitdagingen biedt. Maar ook de (door)ontwikkeling van sportevenementen en nieuwe proposities biedt veel kansen. Met de verkregen schaalgrootte kunnen we nog meer evenementen, mediapartijen, bonden, sponsors, teams en sporters van dienst zijn."

Naast de werkzaamheden voor SportVibes blijft WSM onder eigen titel ook betrokken bij onder meer ABN AMRO Open, Fieldlab Evenementen en NN Rivals Run.