In dit liveblog houden we je op de hoogte van het laatste sportmarketingnieuws. Een verzameling nieuws, feiten en andere opvallende zaken die de wereld van sportmarketing weer in helder perspectief zetten.
Unibet zal onder andere zichtbaar zijn bij grote evenementen van Glory in ons land, te beginnen met COLLISION 5. Een integraal onderdeel van het partnership is de samenwerking met Unibet’s locale CSR-programma “Unibet Impact”. Daarin werken beide organisaties samen om mensen te inspireren om fit en actief te blijven via kickboksen.
Reacties:
Volgens de voorwaarden van het nieuwste contract kan elk European Broadcast Unio (EBU)-lid – in ons land de NPO - meer dan 200 uur verslaggeving van de Zomerspelen en ten minste 100 uur van de Olympische Winterspelen op televisie uitzenden, evenals 'een breed scala' aan radioverslaggeving, livestreaming en rapportage over digitale mediaplatforms.
Reacties:
BetCity is aangekondigd als officiële partner van de 2023 UCI Cyclo-cross World Championships. De Nederlandse aanbieder van onder andere sportweddenschappen zal rondom het WK Veldrijden met exposure veelvuldig zichtbaar zijn op het parcours in het Noord-Brabantse Hoogerheide.
Reacties:
Het partnership van BetCity met de 2023 UCI Cyclo-cross World Championships is niet de eerste inmenging van de kansspelaanbieder in de fietswereld. Eerder werd al bekend dat BetCity met ingang van 1 januari 2023 co-sponsor is van Team Jumbo-Visma.