De mogelijkheid om je sponsorcase van 2023 in te zenden voor een SponsorRing is verlengd. Je kunt nu tot en met zondag 4 februari 2024 je mooiste, leukste, creatiefste of innovatiefste case(s) inschrijven en zo kans maken op één van de felbegeerde SponsorRingen. Ook kun je voor het eerst iemand nomineren voor ‘Talent van het Jaar’.
De uitreiking van de SponsorRingen vormt een erkenning voor geslaagde sponsoring in de categorieën ‘Branded Content & Media Partnerships’, ‘Maatschappij’, ‘Cultuur’, ‘Entertainment’ of ‘Sport’. Je kunt een sponsorcase ook inzenden voor het beste gebruik van Content, Creativiteit, Data & Insights of ROI/Businesscase. Op de website van de SponsorRingen staat alle informatie.
De SponsorRing Talent van het Jaar wordt gekozen op basis van een workshop, waarin sponsortalenten een vooraf bepaalde case uitwerken en presenteren. Ze worden door een vakjury beoordeeld op hun onderbouwing, overtuigingskracht, strategisch inzicht, innovatieve ideeën en creatief vermogen. Elk bedrijf dat actief is in sponsoring, kan twee talentvolle collega’s met drie tot vijf jaar werkervaring in sponsoring voordragen. Na een voorselectie zullen drie talenten worden uitgenodigd voor een deelname aan de workshop. Deze vindt op maandag 25 maart plaats in Rotterdam, tijdens het Sponsorreport Jaarcongres.
De winnaars van de SponsorRingen en het Talent van het Jaar worden bekend gemaakt tijdens de live Awardshow op 5 juni 2024.