PLUS wordt (opnieuw) Official Partner van de VriendenLoterij Eredivisie

Vanaf volgend seizoen is PLUS Official Partner van de VriendenLoterij Eredivisie. De nieuwe samenwerking loopt tot en met de zomer van 2029. PLUS was eerder al van 2005 tot 2008 en van 2011 tot 2017 partner van onze hoogste voetbalcompetitie.

“PLUS is een absolute A-merk met sterke groei-ambities. Daar vinden we elkaar", vertelt Jan de Jong, directeur Eredivisie CV. "Daarnaast heeft PLUS allerlei mooie, slimme en goede ideeën die bijdragen aan de bekendheid, populariteit en imago van de VriendenLoterij Eredivisie. En niet onbelangrijk: PLUS promoot ook gezond eten. Ook juist onder jongeren. Dat sluit naadloos aan bij onze maatschappelijke doelstelling." De Eredivisie CV en de achttien clubs hebben zich de afgelopen jaren op maatschappelijk vlak inderdaad enorm ontwikkeld, met meer dan 160 maatschappelijke projecten per jaar. De Jong: "Kortom, een match tussen twee sterke partners welke wel eens een droomhuwelijk kan worden."

Henk van Harn, commercieel directeur PLUS: “Voetbal is de nummer één sport in Nederland. Elke week genieten ruim negen miljoen Nederlanders van voetbal. Voetbal verbindt. PLUS ondernemers zijn dan ook lokaal vaak al jaren actief betrokken bij de amateurvoetbalclub in de buurt. We zijn er trots op om ons nu ook landelijke partner te mogen noemen. De samenwerking met de Eredivisie CV biedt veel kansen om ons merk wekelijks zichtbaar te maken en spraakmakende landelijke spaarcampagnes en lokale winkelvloeractivaties met de achttien Eredivisieclubs te ontwikkelen."