Steeds meer bedrijven verbinden zich aan het leveren van een bijdrage aan een betere wereld. Het bedrijfsleven heeft het geld, de marketing en het besef dat het anders moet. Ook binnen de sponsoring merk je dat duurzaamheid een belangrijk thema is bij het aangaan van nieuwe partnerships en verlengen van bestaande partnerships. Het Sponsorreport Jaarcongres, dat op 25 maart zal plaatsvinden in Rotterdam Ahoy, staat dan ook in het teken van 'Sustainable Partnerships'.
Maar wat houdt een sustainable sponsorship dan eigenlijk in? Hoe kom je tot initiatieven en partijen die aansluiten bij jouw gedachtengoed en ambities, zowel zakelijk als maatschappelijk gezien? Hoe gaat de klimaat- en energiecrisis de economie en het sponsorlandschap bepalen? Welke bedrijven worden de gamechangers van onze toekomst?
De sprekers van het Sponsorreport Jaarcongres geven jou en vele andere sponsorprofessionals op maandag 25 maart antwoord op deze vragen. Onder anderen Sander Kruis, commercieel directeur Team Visma | Lease a bike komt vertellen over de zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor.
Het Sponsorreport Jaarcongres is bedoeld voor iedereen in Nederland en Vlaanderen die werkzaam of geïnteresseerd is in sport- en/of cultuursponsoring, zoals sponsor- & cultuurmanagers bij commerciële organisaties, sportbonden, sportverenigingen en/ of culturele instellingen en maatschappelijke organisaties en ngo's.
Kosten voor deelname aan het jaarcongres bedragen voor abonnees op Sponsorreport met vroegboekkorting tot 12 februari € 445,-. Geen abonnee? Dan kost deelname € 545,-. Vanaf 13 februari kosten tickets € 495,- (abonnees) en € 595,- (niet-abonnees). Dit is inclusief een half jaar abonnement op Sponsorreport.
Schrijf nu in!