Met de komst van Picnic verandert ‘Team dsm-firmenich PostNL’, zoals de ploeg in 2024 heette, in Team Picnic PostNL. Dsm-firmenich blijft wel als sponsor betrokken bij de ploeg en blijft zodoende ook zichtbaar in het logo, maar verdwijnt dus uit de naam. Picnic gaat met de vierjarige verbintenis voor het eerst in haar bestaan een sportploeg ondersteunen.
Picnic is actief in Nederland, Duitsland en Frankrijk. Met de intrede in de wielersport hoopt de websupermarkt haar naamsbekendheid in vooral die Nederlandse, Duitse en Franse markt nog verder te vergroten. Dat gebeurt niet enkel met naamsponsoring van de ploeg; ook op de nieuwe tenues is Picnic goed zichtbaar. Het logo van Picnic pronkt drie keer op het shirt (op beide mouwen en op de borst), tweemaal op de broek (beide broekspijpen), op de handschoentjes en op de sokken. Daarnaast maakte de websupermarkt het nieuws zelf wereldkundig met een leuke slogan: ‘Van Renner tot Runner (benaming voor bezorger bij Picnic, red.): elke dag gaan we door weer en wind voor het beste resultaat.’